marți, 21 aprilie 2015

Familia mea

Familia mea are 4 membrii mama mea,tatal ,eu și fratele meu.
Tata are 46 de ani și îl cheamă Fănel. El are un fel de firmă mai micuță în care vopsește mașini. El le vopsește dar are și angajați. Mă înteleg perfect cu el,glumim,nu mă ceartă și mereu îmi ia apărarea.
Mama mea are 44 de ani și o cheama Mioara. Ea este asistentă . Este o mamă perfectă: merge la niște cursuri,la servici,acasă( gatește foarte mult,curațenie etc.) și mă ajută și pe mine la lecții. DEci este o femeie cu multe pe cap dar are timp să mă și iubească.
Fratele meu are 20 de ani și îl cheamă Andrei. El este la facultatea de medicină din Iași. Fiind o diferență mare între noi,ne certăm foarte mult : de la certuri prostești până la certuri serioase. Bine,e normal, dar el greșește. De fapt eu dar...na :)). Oricum ne iubim foarte mult.
Familia mea este perfectă și ne iubim foarte mult
                                          

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu